Blitz | Kliko dhe Informohu

 Lajmi Fundit

Vini re, vini re: Kontraceptivët, shkaktarë të kancerit të gjirit

Vini re, vini re: Kontraceptivët, shkaktarë të kancerit të gjirit
December 08
14:27 2017

Së fundmi është bërë një studim në lidhje me kontraceptivët( pilulat që kontrollojnë lindjet). Disa studiues danez kanë thënë se pilulat mund të shkaktojnë kancerin e  gjirit, pasi në to përdoret hormon progestin.

62 % e femrave amerikane përdorin shumë kontraceptivë e në lidhje me ëktë ka folur gjinekologia e njohur Marisa Weiss.

Sipas saj çdo kombinim i hormoneve të forta që prishin ovulimin dhe ç’rregullojnë ciklin menstrual, rritin shumë rrezikun ndaj prejkes së kancerit.

Në lidhje me këtë çështje, rëndësi të madhe ka edhe mosha, femrat e moshës 20-30 vjeç nëse përdorin rreth 5 vite kontraceptivë ka gjasa më të pakta të rrezikohen nga kanceri, krahasuar me gratë në të 40-tat janë më të rrezikuara kështu që është mirë që të parandalojnë fekondimin e vezëve në një tjetër mënyrë dhe jo me ndihmën e kontraceptivëve.

Por shkaktare të kancerit nuk janë vetëm kontraceptivët, por edhe konsumimi i alkolit, ushqyerja me gji si dhe stërvitja e dobët. Gratë duhet të bëjnë kontrolle mujore, vjetore dhe për çdo problem duhet të konsultohen me mjekun./Blitz.al/

 

 

Komento
Shperndaje