Blitz | Kliko dhe Informohu

 Lajmi Fundit

Këto zakone të thjeshta do të përmirësojnë dukshëm shëndetin tuaj!

Këto zakone të thjeshta do të përmirësojnë dukshëm shëndetin tuaj!
March 23
11:00 2016

Në botën e fitnesit dhe shëndetit, është bërë shumë me anë të teknikave të avancuara, sekreteve të vogla si dhe dietave të veçanta. Cdo sector nga këto, ka një biznes të madh nga mbrapa: njerëzit paguajnë dhe paguajnë pafund vetëm për të patur muskuj barku apo thjeshtë një trup në formë.

Disa nga këto para që harxhohen, janë të harxhuara mirë, por jo gjithmonë. E vërteta është se nësë doni të keni një trup më të mirë, mund të bëni progres të jashtëzakonshëm vetëm duke u bazuar tek zakonet e përditshme.

Cfarë nënkuptohet me zakone? Qëllimi i këtij shkrimi është tju bëjë të kuptoni nësë keni nevoj për një aksion të lodhshëm apo thjesht një aktivitet të përditshëm të bërë me dëshirë. Me fjalë të tjera, të dimë sesi fillimisht e mendojmë, sesi sillemi kundrejt këtij mendimi dhe së fundmi nëse arrijmë të veprojmë sic duhet apo jo.

Poshtë, do të gjeni 5 zakone që janë të rekomanushme për të gjithë ata që duan të kenë një shëndet të mirë. Duke ndjekur këto, ju do të evitoni shumë probleme të lidhura me shëndetin, mbipeshën, presionin e lartë të gjakut, kolesterolin, çrregullimet psikologjike, sëmundje të zemrës, madje dhe kancerin!

1. Lëviz!

1. Lëviz!
Picture 1 of 5

E keni dëgjuar më përpara? Të mos levizësh është njësoj e dëmshme sikur të mos pish duhan. Kështuqë pse askush nuk i vë rëndësi kësaj? Nga një studim i vitit të kaluar, u arrit në përfundimin se 37% e njerëzve në Britani, kalojnë më pak se 30 minuta në këmbë, duke thënë kështu se jeta sedentare është në fakt arsyeja e katërt që vret më shumë në botë. Trupi i njeriut është si makina, nëse ajo nuk lëviz nuk mund të funksiojë. Rekomandohet të paktën një ecje 20 deri në 30 minuta çdo ditë për të vendosur muskujt në lëvizje dhe të lejosh zemrën të marri pompimet e nevojshme me ajër të pastër. Bëjeni këtë një rutinë dhe do të shihni rezultatet!

Komento
Shperndaje