Blitz | Kliko dhe Informohu

Kuzhina

Makarona Pizzoccheri (picokeri)

    Makarona Pizzoccheri (picokeri)

Përbërësit për 4-6 persona 400 g pizzoccheri (pizokeri) 100 g gjalpë 2 thelpinj hudhra 300 g patate 150 g djathë Grana Padano ose Parmiggiano (parmixhano) i grirë 250 g lakër savoje, lakër të bardhë ose të zezë kripë  dhe piper

Lexo me Shume

Salca “Gribiche”

    Salca “Gribiche”

Salca “Gribiche” (gribishe) është ndër salcat më të njohura në kuzhinën franceze dhe është tejet e shijshme. Me të mund të shoqëroni filetot e mishit dhe të peshkut të ziera (por

Lexo me Shume

Sallatë me pulë dhe dardhë

    Sallatë me pulë dhe dardhë

Përbërësit: 2 dardha 3-4 kokrra arre sallatë jeshile 200 g gjoks pule kripë dhe piper i bardhë uthull balsamike Vaj ulliri Përgatitja: Presim gjoksin e pulës në copa të vogla dhe e vendosim në grillën e nxehtë për

Lexo me Shume

Kos me arrë kokosi dhe boronica

    Kos me arrë kokosi dhe boronica

Boronicat janë në kohën e tyre më të mirë dhe një mëngjes i nisur me fruta kryesisht stinore është shumë efikas për të nisur mirë ditën, për të marrë gjithë

Lexo me Shume

Pilaf mesdhetar

    Pilaf mesdhetar

Përbërësit: 2 patëllxhanë një dorë domate qershizë 6-7 lule kungulli gjysmë qepë e ëmbël 2-3 thelpinj hudhra 1 gotë oriz vaj ulliri ekstra i virgjër pak gjalpë 2 lugë të

Lexo me Shume

Çaj dhe lëng pjeshke me xhenxhefil

    Çaj dhe lëng pjeshke me xhenxhefil

Dy receta në një postim, ja këto të mira na rezervon vera. Në fakt, as nuk dija si t’i quaja por këto janë dy lëngje që gjenden shpesh në frigoriferin

Lexo me Shume

Sallatë me kuinoa, avokado e rukola

    Sallatë me kuinoa, avokado e rukola

Kjo është një pjatë e lehtë me pak kalori, por shumë e shëndetshme, e cila përmban të gjithë grupin e ushqimeve: proteina, karbohidrate, fibra dhe minerale. Përbërësit: 2 filxhanë kafeje kuinoa 2

Lexo me Shume

Qofte me thjerrëza, ton, qepë të njoma dhe domate

    Qofte me thjerrëza, ton, qepë të njoma dhe domate

Përsëri një recetë e lehtë, dietike, por plot me vitamina, proteina dhe fibra. Ideale si një vakt pas palestrës. E keni kuptuar tashmë që gatimi i qofteve është pasioni im. Plus

Lexo me Shume

Lakër me pure patatesh

  Lakër me pure patatesh

Është në stilin e “shepherd’s pie”, byreku i fshatarit, pjatës angleze. Versioni im, përveçse vegjetarian, është edhe i mbushur  ndërmjet dy

Lexo me Shume

Patatina të bëra në shtëpi (më të shijshme dhe më të shëndetshme)

  Patatina të bëra në shtëpi (më të shijshme dhe më të shëndetshme)

Ka dy mënyra për të përgatitur patatinat në shtëpi. Të skuqura ose në furrë. Natyrisht në furrë ato janë më

Lexo me Shume

Makarona linguine me gaforre

  Makarona linguine me gaforre

Përbërësit:  2 gaforre rreth 400 g secila 300 g makarona linguine 1 gotë verë të bardhë ose 1 gotë të

Lexo me Shume

Pancakes – kek tigani me tërshërë

  Pancakes – kek tigani me tërshërë

Një recetë e  shëndetshme për të ngrënë mëngjes ju dhe fëmijët tuaj. Plot me fibra dhe të ëmbëlsuar me një

Lexo me Shume

Limonadë e bërë në shtëpi

  Limonadë e bërë në shtëpi

Gjatë verës lëngjet janë të domosdoshme për oganizmin tonë. S’kam qënë kurrë dakort me konsumim e pijeve të gazuara apo

Lexo me Shume

Kos me arrë kokosi dhe boronica

  Kos me arrë kokosi dhe boronica

Boronicat janë në kohën e tyre më të mirë dhe një mëngjes i nisur me fruta kryesisht stinore është shumë

Lexo me Shume

“Popsa” me kos dhe fruta

  “Popsa” me kos dhe fruta

Përbërësit: 400 ml kos shtëpie lope ose të blerë pa sheqer 4-5 lugë mjaltë ose shurup panje ose agave një dorë

Lexo me Shume

Sallatë me qiqra, kungulleshka dhe domate

  Sallatë me qiqra, kungulleshka dhe domate

Një sallatë plot fibra e proteina e nëse do e konsumoni pas stërvitjes do jetë një ushqim i mirë edhe

Lexo me Shume

Wine berries

  Wine berries

Një koktej i shpejtë në bazë alkooli. Titulli i është vënë nga unë pasi më kujton ngjyrën e manaferrave të

Lexo me Shume

Makarona spageti me hudhra, spec djegës dhe vaj ulliri

  Makarona spageti me hudhra, spec djegës dhe vaj ulliri

Përgatitja: thelpinj hudhër 1 spec djegës 3 lugë vaj ulliri 140 g makarona spageti borzilok ose majdanoz sipas dëshirës. Përgatitja:

Lexo me Shume

Byrek role me hithra dhe djathë të bardhë

  Byrek role me hithra dhe djathë të bardhë

Përbërsit: 1 pako me peta byreku 300 gr. djathë të bardhë 700 gr. hithra 2 lugë miell 1 vezë gjysëm

Lexo me Shume

Karpaçio (Carpaccio) panxhari

  Karpaçio (Carpaccio) panxhari

Termi “Karpaçio” është mënyra e prerjes dhe marinimit të mishit. Në ditët e sotme ky term varion për krijimin e

Lexo me Shume

Panine me borzilok dhe stika pishe

  Panine me borzilok dhe stika pishe

Përbërësit për 8 persona: 500 g miell 4 lugë  vaj 250 g ujë 2 lugë fara pishe 50 g borzilok

Lexo me Shume