Blitz

 Breaking News

Covid-19/ Ushtrimet në shtëpi mund të ndihmojnë sistemin tuaj imunitar

Covid-19/ Ushtrimet në shtëpi mund të ndihmojnë sistemin tuaj imunitar
April 18
18:36 2020

Ushtrimet kanë shumë përfitime të dëshmuara shëndetësore, nga ulja e rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare deri në përmirësimin e gjendjes shpirtërore, madje edhe një sistem imunitar më të fortë.

Ekzistojnë shumë teori se si ushtrimet rrisin sistemin imunitar dhe ka të ngjarë që kjo të ndodhë në disa mënyra të ndryshme. Ja çfarë duhet të dini, dhe si mund të ushtroheni në mënyrë të sigurt gjatë pandemisë koronavirus.

Ushtrimet rrisin imunitetin dhe mund të ndihmojë në luftimin e infeksioneve

Ushtrimet mund të rrisin rrjedhën e gjakut, të ndihmojë pastrimin e baktereve nga rrugët e ajrit tuaj, rregullojne temperaturën e trupit, të forcojë antitrupat për të ndihmuar në luftimin e infeksionit dhe për të zvogëluar hormonet e stresit.

Ushtrimet gjithashtu bëjnë që qelizat imune të jenë më efektive, thotë Farshad Fani Marvasti, MD, drejtor i shëndetit publik në Kolegjin e Mjekësisë në Universitetin e Arizonës.

Ushtrimi i rregullt zvogëlon inflamacionin, duke lejuar që sistemi imunitar të performojë më mirë. 

Ushtrimi i rregullt përmirëson reagimin imunitar dhe përmirëson shënuesit imunitar,” thotë Joshua Scott, MD, mjek i mjekësisë sportive të kujdesit parësor në Institutin Cedars-Sinai Kerlan-Jobe në Los Angeles. Për shembull, këta shënues të përmirësuar përfshijnë Interleukin 6, një proteinë që ndihmon trupin t’i përgjigjet dëmtimit.

Një përmbledhje shkencore e vitit 2019 zbuloi se ushtrimet me intensitet të moderuar  janë të lidhura me normat më të ulëta të infeksioneve të traktit të sipërm respirator, i cili përfshin viruse si gripi dhe ftohja e zakonshme. Për shembull, një studim i vitit 2018 për 1413 persona në Kinë zbuloi se ata që raportuan të ushtroheshin të paktën tre herë në javë zvogëluan mundësinë e tyre për të ftohur me 26%.

Një studim tjetër i vitit 2018 për 390 persona zbuloi se ata që ishin trajnuar me një regjim tetë javesh të ushtrimit të moderuar ulën rrezikun e sëmundjes akute të frymëmarrjes me 14%, dhe numrin e ditëve të sëmura me 23%, krahasuar me njerëzit që nuk morën stërvitje stërvitore.

Share