Blitz | Kliko dhe Informohu

 Lajmi Fundit

Stërvitja njëjavore për të pasur këmbët dhe të pasmet që keni ëndërruar

Stërvitja njëjavore për të pasur këmbët dhe të pasmet që keni ëndërruar
July 25
15:59 2017

Të gjithë njerëzit kërkojnë që të kenë këmbë të formuara dhe të heqin celulitin. Duket si e pamundur, por në të vërtetë nuk është e tillë. Ju mjafton vetëm një javë stërvitje intensive dhe ju mund të arrini format e dëshiruara.

Më poshtë do të shihni 12 ushtrimet dhe një plan javor për të arritur atë që keni dashur gjithmonë:

1.Basic Squat

2. Squat with kickbacks

3.Sumo squat

4. Reaching sumo squat

 

5. Oblique squat

6. Jump squat

7. Narrow squat

8. Pistol squat

9. Curtsey squat

10. Split squat

11. Isometric squat with toe taps

12. Pop squat

Trajnimi javor:
Dita e parë: Basic squat- 10 herë, Squat with kickbacks-5 herë secilën këmbë.
Dita e dytë:Sumo squat- 10 herë, Reaching sumo squat-10 herë.
Ditë e tretë: Oblique squat 5 herë me secilën këmbë, Pop squat-10 herë.
Dita e katërt: Narro squat-10 herë, Pistol squat- 5 herë me secilën këmbë.
Dita e pestë: Curtsey squat- 5 herë me secilën këmbë, Split squat- 5 herë me secilën këmbë.
Dita e gjashtë: Isometric squat with toe taps- 5 herë me secilën këmbë, Pop squat- 10 herë.
Dita e shtatë: Sumo squat- 10 herë, Oblique squat- 5 herë me secilën këmbë./Blitz.al/
Shperndaje