Blitz | Kliko dhe Informohu

 Lajmi Fundit

Në formë perfekte për vetëm 9 minuta

April 27
17:45 2016

Programi i ushtrimeve kardio nuk kërkon pajisje apo peshë shtesë. Ky program përbëhet nga 9 ushtrime, të cilat marrin vetëm nga një minutë kohë. Për të bërë këtë stërvitje ju duhen vetëm 9 minuta kohë gjatë ditës tuaj dhe një hapësirë e madhe.

  1. Filloni me vrapin në vend, duke ngritur gjunjët lart, për një minutë.

.efaabd75fb362013912988d571fc0f98

2.Qëndroni duke u mbështetur te bërrylat tuaj. Duke u hedhur, hapni këmbët dhe bashkojini përsëri bashkë.

6f29f43d543bc9a59458f813645675c4

3.Hidhuni poshtë dhe lart si një bretkocë.

2d81a911e1f64676b5880fe0f753cc62

4.Bëni një hap para dhe hidhuni sa më lart të mundeni, vetëm me një këmbë.

00926c42e267f8282dc7d22d132aa274

5.Hidhuni lart duke hapur këmbët dhe duke ngritur krahët.

cf288252ff9e4caeb4fbfe3da034a4ba

6.Hidhuni një herë nga ana e djathtë, një herë nga e majta duke shoqëruar lëvizjet edhe me krahë.

7a0cae562ce8300382515a70f317916f

7.Përdorni për t’u hedhur një litar imagjinar.

f2a213947e19a9091cb7765acabf276f

8.Qëndroni mbi duar dhe hidhuni një herë në të majtë, një herë në të djathtë.

0dd09266a4b12fee056287609ccf3a52

9.Në përfundim të ushtrimeve uluni dhe ngrihuni duke marrë dhe nxjerrë frymë.

cd4651cc50cd8ffe16d1256f5d246dad

 

Etiketimet
Shperndaje