Blitz | Kliko dhe Informohu

 Lajmi Fundit

5 zakonet e përditshme që ndikojnë te shtimi në peshë

5 zakonet e përditshme që ndikojnë te shtimi në peshë
April 13
15:52 2017

Ju nuk keni ngrënë ushqime të pashëndetshme dhe bëni stërvitje rregullisht, por përsëri nuk po humbisni peshë. Faktikisht duhet të dini se disa zakone të përditshmërisë janë shkaku kryesor i shtimit në peshë.

Më poshtë do të shihni cilat janë 5 zakonet kryesore që ndikojnë në peshën tuaj.

Flini shumë. Nëse ju flini pak prodhohet hormoni i stresit, i cili ju shton oreksin, por edhe në qoftë se flini më shumë se 10 orë masa trupore do të rritet. Mjekët rekomandojnë 7-9 orë gjumë.

Flini në errësirë dhe hapni perdet menjëherë sapo zgjoheni. Kjo është shumë e gabuar, pasi ju nuk duhet të flini në errësirë totale.

Ju nuk rregulloni shtratin tuaj. Duket e çuditshme, por është e vërtetë, rregullimi i shtratit ndikon në një gjumë të rehatshëm dhe stabilizimin e peshës suaj.

Ju nuk peshoheni, kjo është shumë e gabuar pasi peshorja nxit dobësimin. Është mirë që të peshoheni në mëngjes.

Ju nuk hani një mëngjes të mirë, ndërkohë që mëngjesi tuaj duhet të ketë 600 kalori të proteinave dhe karbohidrateve./Blitz.al/

Komento
Shperndaje