Blitz | Kliko dhe Informohu

 Lajmi Fundit

8 ushqime për një gjumë më të mirë

May 10
13:52 2016

Keni pirë filxhanë të panumërt me çaj kamomili, keni frekuentuar klasën e jogas më shumë se zakonisht, por sërish keni probleme me gjumin. Ndoshta duhet të përqendroheni edhe në dietën tuaj, pasi padyshim që ushqimi ka ndikim në cilësinë e gjumit.  Jason Wrobel, një kuzhinier që moderon show-n televiziv në “The  Cooking Channel”, i kushton shumë rëndësi recetave që nxisin një gjumë të mirë.  Sipas tij, kafeina dhe sheqernat artificiale janë disa nga fajtorët kryesorë  në prishjen e gjumit. Rimbushja e filxhanit të kafes pa pushim dëmton veshkat, ndikon në sistemin nervor  dhe ju shkakton ndjenjën e stresit dhe ankth. Ky mbistimulim nuk vjen pa një kosto. Trupi juaj ka nevojë të çlodhet. Duke punuar deri vonë e të nesërmen të nisni ditën herët dhe të bëni joga mund të funksionojë përkohësisht, por për më shumë ju duhet të bëni kompromis me veten tuaj. Jason rekomandon të qëndroni larg  kafeinës  dhe ta merrni energjinë nga burime të qëndrueshme të ushqimit në çdo vakt.

Ushqimetqë ju ndihmojnë për një gjumë më të mirë duhet të kenë bazë kalciumi, magnezi, kaliumi dhe vitamine B. Ja çfarë sugjeron  ai për të bërë një gjumë të qetë:

Shperndaje